Бүгінгі күн жылы әрі мазмұнды өтті — біз командамыз үшін тимбилдинг ұйымдастырдық.
Күшті команда жұмыс өнімділігін арттырып, компанияның дамуына ықпал етеді, клиенттерге қызмет көрсетудің жоғары деңгейін қамтамасыз етіп, брендтің беделін нығайтады.
Тимбилдинг — бұл тек қызықты іс-шаралар ғана емес, командалық рухты нығайтып, жұмыс сапасын жақсартуға бағытталған қуатты құрал.
Жуырда бізде коммуникация тақырыбында тренинг өтті. Біз тек ұжым ішіндегі емес, сонымен қатар пациенттермен тиімді қарым-қатынастың маңыздылығына назар аудардық. Бұл — қызмет көрсету саласында әрбір қарым-қатынас мәнге ие болғандықтан, жұмысымыздың негізгі аспектілерінің бірі.
Біз келесі бағыттарда жұмыс жүргіздік:
• қызметкерлер арасындағы өзара әрекеттестік пен үйлесімділікті жақсарту,
• жағымды жұмыс атмосферасын қалыптастыру,
• сенім деңгейін арттыру арқылы міндеттерді жылдам әрі тиімді шешу,
• мәселелерді шешуде креатив пен жаңашыл тәсілдерді ынталандыру,
• белсенді тыңдау дағдыларын дамыту,
• эмпатия деңгейін арттыру,
• пациенттер мен қызметкерлер үшін жайлы орта қалыптастыру.
Бұл тренинг ішкі коммуникацияны нығайтудың тамаша қадамы болды, ал бұл өз кезегінде қызмет көрсету сапасына және ұжым ішіндегі жалпы атмосфераға оң әсер етеді.
Күшті команда жұмыс өнімділігін арттырып, компанияның дамуына ықпал етеді, клиенттерге қызмет көрсетудің жоғары деңгейін қамтамасыз етіп, брендтің беделін нығайтады.
Тимбилдинг — бұл тек қызықты іс-шаралар ғана емес, командалық рухты нығайтып, жұмыс сапасын жақсартуға бағытталған қуатты құрал.
Жуырда бізде коммуникация тақырыбында тренинг өтті. Біз тек ұжым ішіндегі емес, сонымен қатар пациенттермен тиімді қарым-қатынастың маңыздылығына назар аудардық. Бұл — қызмет көрсету саласында әрбір қарым-қатынас мәнге ие болғандықтан, жұмысымыздың негізгі аспектілерінің бірі.
Біз келесі бағыттарда жұмыс жүргіздік:
• қызметкерлер арасындағы өзара әрекеттестік пен үйлесімділікті жақсарту,
• жағымды жұмыс атмосферасын қалыптастыру,
• сенім деңгейін арттыру арқылы міндеттерді жылдам әрі тиімді шешу,
• мәселелерді шешуде креатив пен жаңашыл тәсілдерді ынталандыру,
• белсенді тыңдау дағдыларын дамыту,
• эмпатия деңгейін арттыру,
• пациенттер мен қызметкерлер үшін жайлы орта қалыптастыру.
Бұл тренинг ішкі коммуникацияны нығайтудың тамаша қадамы болды, ал бұл өз кезегінде қызмет көрсету сапасына және ұжым ішіндегі жалпы атмосфераға оң әсер етеді.